Alla inlägg den 7 februari 2012

Av 24otjock - 7 februari 2012 23:02

Igår fick jag och min sambo fantastiska nyheter så vi firade lite med en härlig fläskfilé-gratäng och så fick det bli chokladmoussen igen till efterätt. (Nej jag är inte på smällen eller nått...) Idag har jag kört ett pass styrketräning för överkroppen och ett halvt spinning-pass.


Ett halvt pass blir det när man påbörjar passet men efter 25 min så slutar man trampa, tar sina saker och marscherar ut genom dörren eftersom musiken är så j*vla dålig. Jag skulle kunna sitta och titta på historiekanalen och blir mer inspirerad att ta ut mig än med den skitmusiken som spelades. Vem f*an har en svensk dansbandslåt på ett spinningpass??? Nej så då var jag ganska irriterad när jag kom hem kan man kanske säga... Men men får hoppas att det finns bättre instruktörer än det miffot på de andra passen.


Imorgon blir det nog ingen träning utan myskväll för mig själv, i lugn och ro. Har jobbat tre nätter i rad nu så känner att jag behöver ta det lite lugnt.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards